söndag 14 juni 2009

Nyfiken ?????

5000:- !!!!!!!!!!! Undrar du vad detta står för ??? Fortsätt att följa min blogg så ska jag berätta mera.

Som vanligt regnar det idag. Ser fram emot midsommar och hoppas att vädergudarna har annat för sig än att blöta ner oss. Någon gång måste det ju bli uppehåll !!!! Ska i alla fall sätta blommorna jag köpt i jorden. Känns inte så värst inspirerande i detta väder.


Tänkvärt !!!!

Hur kan män och kvinnor vara så olika ?

Männen skövlar skogar medan kvinnorna

planterar.


Man väntar så länge på att bli vuxen,

men det blir man inte.Man blir bara äldre.


Som min metodiklärare sa en gång.

Att våga vara barn

är att vara verkligt vuxen !!!!

Kanske är det så !!!!!


3 kommentarer:

  1. Jag vet och jag tycker det är strålande!!!!
    /Staffan-som precis har köpt en mac och är lite vilse i pannkakan

    SvaraRadera
  2. Kul att du har läst min blogg.Vi har kommit hem från Resele idag. Planen är att vi åker tillbaka i morgon. Måste passa på att vara där när Ida har semester.

    SvaraRadera