onsdag 12 augusti 2009

Bikten

Då är det dax att ställa sig vid "skranket" !!!! Kan inte låta bli att berätta att jag nått kvalgränsen med råge !!! 16,2 KG idag!!!! Hoppas att inte vågen tog ett glädjeskutt bara.Men det har stämt hittills så jag får väl glädjas över och tro att det är SANT. Jag misstänker att kvartsfinalen blir lite svårare. Men har man nått så långt så brukar ju finalen kännas än mer lockande. Vad finalen innebär är ju förstås först och främst 15 x 3 kg mindre än vid starten. Inte så att jag inte tänker kämpa vidare, men jag vågar inte tro att det går lika smärtfritt. Men jag tänker absolut inte ge upp !!!!! Lite stolthet har man ju trots allt. Sedan vill jag ju inte svika varken mig själv eller mina supporters, framförallt min sponsor, som jag ju tidigare berättat om. Som det känns nu skulle det vara en "dödssynd". Att svika en som så helhjärtat har hjälpt och stöttat mig i detta sviker man bara inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar