tisdag 8 september 2009

Stöd

Här kommer lite bilder på min burksamling, som faktiskt består av ca 450 burkar, gamla och nya.Man är ju lite av en hamster så det blev lite burkar. Började med äggkoppar men tröttnade på det, tyvärr inte så lyckat byte för dessa pjäser tar en otrolig plats. Vill passa på att tacka alla som på ett eller annat sätt stöttar mig i min kamp mot kilona. Jag vet att flera försökt kommentera min blogg men misslyckats. Upptäckte härom dagen att jag hade gjort fel inställning så bara personer ansluten till vissa konton kunde kommentera. Nu är det fritt fram för de som på ett eller annat sätt vill lämna en kommentar, positiv eller negativ. Detta var allt från Harribacken-nyheterna. Ha det gott !!!! Ingrid









1 kommentar:

  1. Då måste man ju kommentera så klart (även om jag lyckat gör detta tidigare också). Heja, heja!

    //Staffan

    SvaraRadera