söndag 18 mars 2012

Vår

Äntligen börjar det kännas som våren är på väg. Inte roligt när det har blåst som värst men det kanske hör till våren det också. I helgen har vi besök av vårt kära barnbarn Estelle. Så roligt att hon fortfarande vill komma och hälsa på. Tråkigt bara att helgen går så fort. Har pratat med min kära svägerska Ingegerd idag och blev påmind om att jag faktiskt har en blogg. Hon hade gått in för att läsa min blogg och hips vips kom jag underfund om att jag inte har levererat ett dugg av intresse på jättelänge.
I morgon åker vi till Nyland för att hälsa på Eva och Anders. Ska bli jätteroligt. Hoppas bara att det inte blir en massa snö så vi måste ställa in resan. Ser verkligen framemot att åka dit.
Detta får bli allt för nu
Ha det gott alla därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar