tisdag 7 juli 2009

Änglar

Nu ska jag berätta om min lilla hemlis.
Faktiskt så finns det änglar, även manliga !!!!
Min systerson ringde mig en dag strax före påsk
och ville starta ett projekt tillsammans med mig.
Han månar om min hälsa och ville hjälpa mig att gå ner i vikt.
Tro det eller ej !!!!!!! men han erbjöd mig 500:- för varje kilo
som jag kunde gå ner. Som alla förstår var det inte så svårt att nappa på detta.
Dessutom har han varit otroligt engagerad och stöttat mig på alla vis.
Den här mannen har ju en fru också ´som helhjärtat stöder detta.
Är det inte fantasktiskt ??????
Jag har faktiskt gått ner 11,7 kg sedan påsk. Det är väl inte mycket med tanke
vad jag har att ta av, men för första gången har jag accepterat att det tar tid
att gå ner i vikt och att det inte finns några snabba lösningar på sikt. Det som händer är ju som bekant att man i stället går upp mer efter ett tag.
Snälla !!!! Håll tummarna !!!!
Ingrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar