måndag 27 juli 2009

Kilon


Jag har inte nämnt något om min viktnedgång på ett tag. För den som är intresserad kan jag tala om att jag gått ner 14,1 kg, faktiskt utan några större försakelser.Tydligen behöver man inte göra någon storartad ändring av vad man stoppar i sig. Att ändra sina kostvanor lite räcker tydligen ganska långt. Naturligtvis går det mycket lättare när man har en sådan "peppring" av den/de som hejar på mig hela tiden. Att bryta en ond cirkel gör sig inte helt själv men med rätt stöd funkar det.Känns som det kommer att fungera även i fortsättningen vilket känns oerhört bra.

Hoppas på sol i morgon. Tror att hjortronen behöver lite sol för att mogna.

God natt !!!!

Kram Ingrid

1 kommentar:

  1. Bra kämpat Ingrid!!! och vilket stöd sen. Kul att ha såna personer omkring sig.

    Fin blogg du har :-)
    Ta väl hand om dig och vi hoppas på att solens strålar når ända fram till oss också.
    Kram Anna

    SvaraRadera